Bram 2

Posted by Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

Vandaag voor de 2de keer op Duindigt en voor de 2de keer met Bram.
Ik was wel gespannen omdat ik beoordeeld werd en mogelijk heb ik die spanning op Bram overgebracht.
Bram heeft zeker 3 keer het veiligheidtouwtje gebroken en diverse keren het knoop uit het touw gebracht en het grootste gedeelte van de tijd heeft Melanie gewoon het touw vastgehouden omdat het een gebed zonder einde was. Overbodig te zeggen dat er van ontspanning geen sprake was al liet hij wel blijken de drukpunten prettig te vinden.