Bram

Posted by Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

Bram staat op Duindigt, de draf- en renbaan van Den Haag. Wat een slimmert is dit! Ik zal hem altijd herinneren als Houdini. Terwijl ik hem masseerde maakte hij iedere knoop in het touw los waarmee hij vastgebonden stond. Zelfs 3 gewone knopen op een rij kreeg hij los om dan vervolgens gewoon te wachten op mn reactie. Hij was meer bezig met het krijgen van mn reactie dan genieten van de massage. Hij was niet echt onder de indruk van mn massage, maar ik wel van hem. Ik was hier samen met mn medestudenten van Massage Hippique.