Chaporro

Posted by Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

Deze stoere 9-jarige ruin vond de massage heerlijk. Hij vond het niet zo prettig dat ik aan zn hoofd zat, maar bij de rest van de massage bleef hij heel rustig staan. Ik had het idee dat zn linker bilspier en dij een beetje gevoelig waren, maar dus niet heel overtuigend. Het was voor mij in ieder geval een prettige massage om te geven. Chaporro kwam op me over als een sterk en krachtig paard met een gezonde dosis werklust en ook een beetje als een rauwdouwer, een no-nonsense type.