Elmo 2

Posted by Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

De knapste jongen van stal werd vandaag voor de 2de keer door mij gemasseerd. De 1ste keer had ik behoorlijk wat spanning omdat ik zulke wilde verhalen over hem gehoord had, maar inmiddels ken ik hem wel beter en is hij 1 van mn favorieten geworden. Hij reageert zo sterk op alles wat ik doe en dat is echt leuk om te zien. Hij staat duidelijk enorm te genieten van de massage. Elmo heeft het grootste gedeelte van de massage zo goed als los gestaan en dat ging helemaal prima. Hij reageert sowieso sterk op zn omgeving en geluiden van buiten kunnen hem zo uit de massage halen.