Elmo

Posted by Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

Ik vond het wel een beetje spannend. Elmo is kortgeleden gecastreerd en is ook nog maar kort weer terug in de stal na lang weg te zijn geweest en moest helemaal wennen. Hij kan soms zich behoorlijk laten horen, dus ik vroeg me af wat ik kon verwachten. Hij is pas 3 en onbereden en dat kun je wel aan zn spieren voelen, alles voelt zo soepel aan! Hij heeft ook zo'n mooie vacht. Zijn vacht glanst heel mooi en is zo zacht. Hij overtrof mn stoutste verwachtingen, hij genoot van de massage en deed helemaal geen gekke dingen. Hij strekte regelmatig zijn hals als teken dat hij de massage lekker vindt en geeuwde niet zo vaak, maar dat komt misschien de volgende keer wel.