Guusje

Posted by Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

Vandaag ben ik kennis wezen maken met Guusje. Zij is een beeldschone 10 jarige Friese merrie. Ze heeft een vriendelijke maar wel alerte oogopslag. Ik vind haar echt een schatje. Zij gaf zich maar gedeeltelijk over aan de massage al deed ze dat wel vanaf het begin. Aanvankelijk zat de linkerkant van haar rug een beetje vast, maar daar kwam toch wel snel wat beweging in, ook reageerde ze goed toen ik haar billen masseerde. Na afloop stapte ze behoorlijk snel.
Opmerkelijk is dat de punt van haar borstbeen duidelijk naar links zit.