Vandaag was het weer de beurt van Loretta. Zij laat zich duidelijk graag masseren en staat muis stil een beetje dromerig voor haar uit te staren en mee te veren op het ritme van mijn aanrakingen. Het hoofd naar de grond brengen en de hals strekken gaat nog niet makkelijk bij haar.

2 Comments

Bianca de Lijster Bianca de Lijster

Re: Loretta 2

Hoi Jolanda.
Loretta was lekker los tijdens het rijden. Ik heb haar niet te veel laten doen, maar nageven ging super daar waar zij meestal moeite mee heeft.Het schouder binnen waards ging ook prima. Dan het wandelingetje na het rijden was zij weer lekker vlot wat het tegenover gestelde was tijdens het begin van het rijden.
Hellaas vandaag weet ik het niet , maar morgen tijdens de les zullen we weer eens kijken.
In iedergeval hartelijk dank dat mijn meisje je proefonstertje mocht zijn. Zij heeft er zeker van genoten. Heeeel veel succes  vrijdag.
Gr. Bianca
Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

Re: Loretta 2

Hoi Bianca,
Bedankt voor je feedback, daar ben ik heel blij mee en vooral omdat de massage zo goed heeft uitgewerkt.
Ik heb haar zelf even laten stappen na de massage.
Tot ziens
Jolanda
Jolanda