Mar-Sablon 2

Posted by Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

Vandaag was de 2de keer voor Mar Sablon. Opvallend was dat de 1ste keer dat ik haar masseerde het de laagste temperatuur had, het was toen heel koud en vandaag stonden we buiten in het zonnetje. Het is nog niet zo warm geweest sinds ik begonnen ben met de paardenmassages en het was de 1ste keer buiten. Ik heb een builtje ontdekt vlak achter haar rechter elleboog. Ik vraag me af of er een relatie is met de duidelijk kleine linker M. Pectoralis Anterior en het rechter voorbeen dat zo dicht tegen haar ribbenkast aanstaat. Hoe dan ook, Mar Sablon heeft van de massage genoten