Melle 10

Posted by Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

Helaas is Melle kreupel op het moment, echter dat was wel aanleiding om hem eens goed te gaan verwennen en er behoorlijk wat tijd voor uit te trekken. Met het heerlijke weer wilde ik eigenlijk buiten gaan staan, maar ivm activiteiten buiten ging dat feest helaas niet door.
Zodra ik begonnen was met de massage en nog met zn hoofd bezig was begon Melle al te geeuwen. Dat was snel!. Hij is het meest door mij gemasseerde paard en dus inmiddels echt ervaren met de massage. Hij was lichtgevoelig in beide oksels en verder geen bijzonderheden.