Melle 3

Posted by Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

Vandaag was het weer de beurt van Melle en deze keer in het kader van een onderzoekje. Hij had juist gisteravond behoorlijk gewerkt en meestal is hij de dag erna behoorlijk stijf en de dag daarna is hij meestal dan ook nog niet zo soepel. Vandaag wilden we eens kijken hoe een massage zo snel na het werk zal uitpakken.
De massage begon met een knuffelsessie, want daar is Melle echt een liefhebber van en de ontspanning zette al snel in toen ik eenmaal de massage begon, helaas werd er daarna hooi uitgedeeld en was ik zijn aandacht kwijt. Jammer genoeg was er geen ander tijdstip om hem te masseren.
Opvallend was dat beide m. semimembranosus hard aanvoelde. In zijn rug heb ik behoorlijk wat reactie gekregen op mn massage en in zn billen minimaal, slechts een heel klein beetje.