Melle 5

Posted by Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

Vooraf aan de massage heb ik even met hem geknuffeld, dat was ik de vorige keer vergeten, ik geloof dat hij dat toch wel heel erg waardeert.
Het was een hele prettige massage en Melle stond er duidelijk van te genieten. Hij was er helemaal met zijn aandacht bij, totdat het hooi werd uitgedeeld.
Eten gaat gewoon voor alles.
De beide m. semimembranosus voelde toch weer hard aan, maar nu kreeg ik het idee dat hij ze aanspant op het moment dat ik eraan zit, misschien vindt hij dat een te intieme plek.