Melle 7

Posted by Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

Het was een beetje rommelige massage vandaag terwijl het ook nog eens zou koud was. gelukkig viel de temperatuur wel mee in de stal. Ik probeerde Melle te masseren zonder dat hij vast stond, maar dat gaat gewoon niet omdat hij dan de hele  tijd staat te eten en daarvoor zn hoofd naar beneden heeft wat niet praktisch is voor de massage. Ik wilde ook de deken gedeeltelijk zijn lichaam laten bedekken, wat ook al niet handig bleek te zijn. En ik moest ook nog eens naar de wc en moest daarvoor de massage onderbreken. Al met al geen bijzonderheden en ook geen ontspanning kunnen zien bij Melle. Wat me wel opviel doordat hij vrij stond was dat hij soms stopte met eten als ik een bepaald lichaamsdeel masseerde, met name zn benen en zn buik waren reden genoeg om het eten even te onderbreken.