Melle

Posted by Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

Melle is een reusachtige fries(ruin) van ongeveer 15 jaar oud. Wat houdt die van knuffelen zeg! Hij vond alles goed wat ik bij hem deed en als ik bij zijn voorhand stond was hij mij steeds aan het besnuffelen en met me aan het knuffelen. Ik had echt moeite om bij zijn maantop te komen en moest me helemaal uitrekken en op mn tenen staan. Ik heb geen bijzonderheden gevonden, behalve dat ik hem enorm leuk vind. Zijn baasje verklaarde later dat hij een stuk soepeler bewoog tijdens de les. We gaan de proef op de som nemen en hem nog een keer masseren een week later.