Nobel 2

Posted by Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

Ik heb Nobel in zn box kunnen masseren, want het was gelukkig niet zo koud als de vorige keer. Hij is inmiddels in de rui en verliest grote hoeveelheden haar.
Deze massage duurde een stuk langer dan de vorige keer, maar ik heb niet de indruk dat hij dat een probleem vond. Het 'kattenklauwen' op zn buik vond hij niet zo leuk, maar de rest liet hij gewoon toe. Rond zijn rechteroor kon ik hem gewoon masseren, maar bewegingen over de hals naar zijn oor toe vond hij vervelend. Links is geen probleem. Het is altijd grappig om te zien dat bepaalde onderdelen van de massage zn speciale aandacht krijgen, hij stopt dan met wat hij doet en is dan heel geconcentreerd.