Nobel

Posted by Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

Vandaag kennisgemaakt met KWPN er Nobel, een 16-jarige ruin. Het was een fijne massage en hij genoot er duidelijk van, maar bleef alert. Hij stond niet in zn box en bleef alles in de gaten houden. Wel kwam hij met zn hoofd naar beneden en soms kreeg hij ook een heel ontspannen blik in zn ogen, bewoog zachtjes zn onderlip en geeuwde maar een paar keer. Ik kreeg zn romp ongeveer 2/3 cm omhoog. Opvallend vond ik zn zachte velletje en zn mooie donkere kleur, een echt fotomodel