Nozem

Posted by Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

Nozem is een 16-jarige stoere ruin, een echte flinke kerel die zich niet snel door iemand in de hoek laat drukken. Vandaag was de 1ste massage die ik hem gaf, hoewel het niet zijn 1ste massage was. Het was een beetje rommelige start en ik moest oppassen omdat hij toch wel regelmatig met zn benen aan het 'maaien' was. Hij genoot heel erg van de massage, maar het duurde tot de 2de kant voordat de ontspanning op gang kwam. De rechterkant van zn hals is sterker bespierd dan de linker.