Pathé(Parthenon) 6

Posted by Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

De massage verliep niet helemaal soepel vandaag.
Ten eerste kreeg Pathé hooi tussendoor en werd daardoor afgeleid, ten tweede was ik eigenlijk een beetje moe omdat ik daarvoor gewerkt had en dat moet ik de volgende keer proberen te vermijden.
Als ik me niet 100% voel dan kan ik ook niet een goed gevoel doorgeven.
Pathé is in de loop der tijd wel iets vitaler geworden en was deze ochtend voor het eerst onder het zadel, al was dat wel alleen stap, maar het is een begin.
Pathé was ook een beetje ongedurig en er waren een paar ontspanmomenten, maar niet heel veel