Pathé(Parthenon) 7

Posted by Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

Pathé was behoorlijk gevoelig vandaag. Het gebied van de hals, schoft, schouderblad en de vleugel(m. serratus thoarcis) was gevoelig, hij gaf me regelmatig aan dat ik de limit bereikt had met de druk. Opvallend in vergelijking met de voorhand vond hij de massage van de achterhand wel heel prettig en leek het wel alsof hij de druk wilde verhogen door tegen mijn hand te gaan. Op de tensor fascia latae vond ik de huid toch wel behoorlijk los zitten. Tot nu toe stapt hij weer onder de man. De serratus is behoorlijk dun geworden en ik vrees dat het pijnlijk is daar het zadel te dragen.