Pathé(Parthenon)

Posted by Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

Vandaag heb enigszins geparfumeerde Pathé mogen masseren. Wat mij erg opviel aan deze jarige 15 ruin was de enorme aanhankelijkheid. Al direct toen ik met de massage begon deed hij bijna zn ogen dicht. Hij genoot intens van bepaalde onderdelen, maar er waren veel onderdelen die hij daarentegen juist niet prettig vond. In eerste instantie dacht ik doordat hij volbloed in zich heeft en ik paste uiteraard de massage aan toen ik merkte dat hij zo gevoelig is. Achteraf hoorde ik dat hij medicijnen heeft vanwege bepaalde klachten en waarschijnlijk niet lekker in zn vel zit als gevolg van pijn. Voor de volgende keer denk ik dat dit paard veel meer baat heeft bij een echt zachte massage.