Toppie(Utopia) 2

Posted by Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

Na een heel onrustige start waarbij ik het bijna had opgegeven om haar te masseren werd ze toch ineens rustig. 3/4 van de massage heeft ze rustig de massage ondergaan. Ik ontdekte een bult ter grootte van een ei aan de linker kant van haar schoft. Ik vond haar best gevoelig op haar rug, met name de linker kant. Toen ik de rugspier masseerde gaf ze zover mee dat ik een moment bang was dat ze om zou vallen. Ik heb niet veel druk gebruikt omdat ik merkte dat ze best gevoelig is. Wat me opviel is dat ze op haar hoofd best veel wondjes heeft alsof ze zich gestoten heeft.