Tymen 4

Posted by Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

Vandaag had Tymen duidelijk pijn aan zn dijen zowel links als rechts. Een normale massage kon ik daar niet uitvoeren en dus masseerde ik hem op een andere manier en dat ging goed zonder protest. Ik gebruikte de muis van mn handpalm voor het hele gebied vanaf de m. semimembranosus tot en met de m. tensor fascia latae tussen de lijn bekken/heupgewricht tot en met de knie en gebruikte behoorlijk wat druk.
Achter de linker elleboog was het ook pijnlijk. Ondanks dit was Tymen over het algemeen wel ontspannen en heeft duidelijk genoten van de massage. Wat ik opmerkelijk vind is dat het borstbeen bij hem naar links gericht staat, precies zoals bij Guusje