Tymen 5

Posted by Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

Vandaag eerst uitgebreid geknuffeld, daar kan hij(en ik) geen genoeg van krijgen. Ook tijdens de massage zoekt hij steeds weer contact met me om aangehaald te worden, wat ik dan ook doe.
Opvallend was dat zn linker singelhoek gevoelig was en zn linker bil en dij, daar was bijna niets mee te beginnen, hij maakte me duidelijk dat ik eraf moest blijven. Dus moest ik net als vorige keer improviseren om het toch te kunnen masseren en dat is wel gelukt. De rechterkant leverde geen problemen op. Ik kreeg zelfs zn romp ongeveer 3 cm omhoog, wat de vorige keer helemaal niet lukte.