Tymen 7

Posted by Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

Tymen was weer heel betrokken bij de massage. Jammer genoeg had hij links gevoelige bil- en dijspieren en heb ik hem daarom op die plekken 'anders' gemasseerd omdat hij de standaard massage niet verdraagt. Ik gebruik dan veel meer mn handpalm en de muis van mn hand ipv directe druk.
Aan de rechterkant heb ik hem gemasseerd terwijl hij los stond en hij scheen geen gevoelige plekken te hebben aan de rechterkant, of het moet komen dat het losstaan zo'n andere uitwerking heeft, dan hij minder gevoelig is.