Utopia 2

Posted by Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

Utopia ging direct in de 'onspan-stand' vanaf het moment dat ik begon met de massage. Compleet met het hele arsenaal aan 'ontspan-kenmerken' zoals smakken, geeuwen, strekken, zuchten. Ze had de dag ervoor juist een hard moeten werken en daarom besloot ik haar vandaag een massage te geven en die niet een dag uit te stellen. Een dag later verklaarde haar baasje dat Utopia die ochtend ‘fijn’ had gelopen zonder protest zoals ze gewoonlijk wel doet.