Utopia 4

Posted by Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

Utopia had vandaag duidelijk haar dag niet. Ze wilde niet dat ik aan haar hoofd en hals zat, maar ook de rest van het lichaam ging niet van harte. Ze liet me regelmatig weten dat ze het niet prettig vond en terwijl ze de vorige keren zo goed kon ontspannen. Ik heb de massage afgemaakt, maar voor mn gevoel wilde ik eigenlijk halverwege al stoppen, omdat ik zag dat ze helemaal geen zin had in een massage. Ze deed niet lelijk tegen me, want daar is ze te fatsoenlijk voor, maar ik heb niet één keer een ontspanmoment gezien.