Utopia 5

Posted by Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

Dit was een fijne massage, gelukkig was ze niet nukkig zoals de vorige keer. Het voelde ook goed aan. Ze heeft er echt van staan genieten. Ze had de knoop uit het touw gehaald terwijl ik aan de 2de kant bezig was en ik deed niets, ging verder met masseren en wachtte af wat ze zou gaan doen. Ze liep niet weg en bleef gewoon in dezelfde houding staan terwijl ik bezig was. Over een paar maanden krijgt ze een veulentje  en dat merkte ik niet in haar gedrag. Haar romp kwam ongeveer 2 cm omhoog.