Utopia 6

Posted by Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

Ook deze drachtige dame kan maar weinig verdragen aan haar hoofd en hals, misschien alleen als ik het heeeel zachtjes doe. Net zoals haar drachtige buurvrouw vindt ze de massage pas lekker zodra ik de schouder en daarachter ga masseren. Ook het kattenklauwen op haar gespannen buik vond ze blijkbaar heerlijk want ze bewoog totaal niet toen ik het deed. En de spieren aan de binnenkant van haar achterbenen(m. semimembranosus) vindt ze ook echt heerlijk, net zoals haar buurvrouw.