Utopia 7

Posted by Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

Het was een heerlijke massage vandaag. Ik liet Tut helemaal los staan en masseerde haar hals in een 'vrije vorm' en ze genoot ervan. Zo vaak had ze aangegeven de hoofd- en halsmassage niet lekker te vinden. Ze was helemaal ontspannen en was op haar best. Ik kreeg de bonus want het veulentje binnenin haar dat 20 april verwacht wordt was zo te zien aan het fitnessen, wat op zich een teken was dat Tut zich lekker voelt. Ik heb het kattenklauwen op haar buik extra lang gedaan. Ik heb vele momenten gezien dat ze stond te genieten en dat is echt fantastisch!  O ja, Tut is ook de moeder van Elmo.