Wienske 2

Posted by Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

Wienske begint al een ervaren 'massage' paard te worden en dat is te zien aan haar reacties. Ik heb diverse onderdelen van de massage inmiddels op haar geoefend.
Vanaf het begin staat ze al gelijk rustiger dan de vorige keren en vandaag kon ik zelfs haar hoofd een stuk naar beneden brengen al was het nog niet zover als ik wilde . Ze was vaak aan het smakken, maar gaf op een gegeven moment aan dat het genoeg was en toen ben ik gestopt. Ik had haar toen 3 kwartier gemasseerd en dat was nadat we al een uur aan het werk zijn geweest met warm rijden en privéles.