Wienske

Posted by Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

Wienske is een merrie van 11 jaar oud en een kruising tussen een fries en een draver. Ze reageerde goed op de massage en met name op het 'relax' punt. Zij was het grootste gedeelte van de massage rustig, maar werd ook veel afgeleid door wat er te zien was, zoals de andere paarden. Ik verwachtte problemen bij de buik, aangezien ze daar niet graag geborsteld wordt. Aan de linkerkant stond ze alles toe en kwam ze duidelijk met haar romp omhoog, maar aan de rechterkant mocht ik niet aankomen en dreigde ze te slaan!