Zireina 2

Posted by Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

Vandaag voor de 2de keer Zireina gemasseerd. Deze keer wel een echt massage en geen 'aai-massage' zoals de vorige keer. Wel heb ik extra aandacht besteed aan het geruststellen aangezien ze erg gespannen is.
Het is moeilijk bij haar maantop te komen en je moet daar echt de tijd voor uittrekken, dan lukt het wel.
Haar hele hals voelt hard aan en ze blijft heel erg alert en schrikt van alle geluiden. Ondanks dat lukte het haar om te ontspannen en ik heb haar veel zien geeuwen, ook met haar tong uit haar mond. Ook met haar hoofd ging ze op een gegeven moment behoorlijk naar beneden. dat is heel leuk om te zien, want dan zie je dat de massage duidelijk aanslaat.