Zireina 3

Posted by Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

Het is leuk om de ontwikkeling in Zireina te zien. Ze heeft ten opzichte van mij wisselde gevoelens, aan de ene kant kan ze ontspannen met mijn massage en heeft het dus duidelijk effect, aan de andere kant is ze nog steeds schrikachtig en heeft ze veel spanning in haar lichaam, met name haar hals.
Tijdens de 1,5 uur durende massage komt ze wel mentaal 'dichterbij' me. Is het in 1ste instantie moeilijk om aan haar hoofd te komen dan vindt ze het aan het einde van de massage toch wel lekker als je haar over haar hoofd aait, hoewel ze steeds weer terugtrekt en vervolgens weer toenadering zoekt. Ik vermoed dat de stress die ze heeft behoorlijk vermoeiend moet zijn en dat ze daardoor weer zoveel sterke ontspanningsreacties geeft tijdens de massage.