Zireina 4

Posted by Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

Zireina is op het moment al behoorlijk in de rui en laat grote partijen lange haren los, ik zat helemaal onder. Ze begint ook behoorlijk dik te worden en heeft nog maar een paar maandjes te gaan voordat de veulen er zal zijn. Ze verdraagt de massage goed en ontspant ook heel goed, maar ze blijft Zireina en er zit altijd wat protest bij. Toch liep ze niet weg toen ze de knoop uit het touw had gehaald en ik haar gewoon zo liet staan terwijl ik aan het masseren was. Ik mocht ook zonder problemen aan haar buik zitten, maar ik heb dat wel rustig gedaan. Ze is toch echt één van mn favorieten