Zireina

Posted by Jolanda Paardenmassage Jolanda Paardenmassage

Zireina is nieuw op stal en in de bewoonde wereld. Deze klassiek gebouwde 7 jarige merrie heeft nog nooit van een zadel gehoord en heeft helemaal niet veel ervaring. Ze wel drachtig van haar 2de veulen dat half april verwacht wordt. Hoewel ze de hele massage rustig bleef staan was ze aanvankelijk erg gespannen en het was niet mogelijk bij haar maantop te komen. Haar hele hals voelde erg gespannen aan. Ik ben begonnen met een 'aai-massage' en heel geleidelijk aan ben ik iets steviger massage gaan geven. Ze vond het wel vreemd maar ook prettig, dat was wel te zien. Ik heb het idee dat ze wel snel aan de massages zal gaan wennen